فرم سفارش ترجمه و فرم ارسال فایل۱۳۹۸-۸-۴ ۱۸:۳۵:۰۱ +۰۰:۰۰

ترجمه تضمینی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

ارتباط با ما : 02165829923 - 02165829950 - 09339467730

فرم سفارش ترجمه و فرم ارسال فایل

همچنین شما میتوانید از طریق تلگرام سفارش خود را ثبت نمایید .

ثبت سفارش و نحوه محاسبه نرخ ترجمه

در این بخش قصد داریم در مورد برخی از سوالات مشتریان در زمینه چگونگی ثبت سفارش و نحوه تعیین نرخ ترجمه صحبت کنیم تا همه قبل از سفارش بتوانند اطلاعاتی را در این زمینه به دست آورند.

نحوه ثبت سفارش :

دارالترجمه پدرام برای سهولت کار مشتریان برای ثبت سفارش راه های متعددی را در نظر گرفته تا آن ها بتوانند به راحتی از طریق یکی از این روش ها سفارش خود را ثبت و قیمت گذاری کنند تا در صورت تمایل کار خود را برای ترجمه به این دارالترجمه بسپارند.

روش های ثبت سفارش در دارالترجمه پدرام : 

  • ثبت سفارش در سایت :

در این طریق به قسمت ارسال فایل سفارش که در سایت وجود دارد می روید و سفارش خود را ثبت می کنید. مسئول پیگیری سفارشات فایل شما را دریافت می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهد داد.

  • ثبت سفارش در تلگرام

شماره تلگرام ۰۹۳۳۹۴۶۷۷۳۰

  • ثبت سفارش در واتساپ

شماره واتساپ ۰۹۳۳۹۴۶۷۷۳۰

  • ثبت سفارش در اینستاگرام

pedramtranslation

  • ثبت سفارش از طریق ایمیل

برآورد هزینه ترجمه :

براورد هزینه ترجمه به هر کدام از روش های بالا رایگان بوده و دارالترجمه پدرام اینکار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

محاسبه نرخ ترجمه

محاسبه نرخ ترجمه بر اساس تعداد کلمات و صفحه می باشد. و هر ۲۵۰ کلمه یک صفحه محاسبه می شود. کارهای زیر ۲۵۰ کلمه هم معادل ۲۵۰ کلمه محاسبه می شود.

نحوه محاسبه نرخ های ترجمه به موارد زیر بستگی دارد :

  • کیفیت ترجمه

هزینه ترجمه با توجه به کیفیت آن متفاوت می باشد. هزینه با توجه تجربه، تخصص وتسلط مترجم به متن مورد ترجمه به دو گروه  طلایی( عالی)، نقره ای( خوب) تغییر می کند.

  • تخصصی و یا عمومی بودن ترجمه

هم چنین با توجه به عمومی و تخصصی بودن کار هزینه متفاوت خواهد بود. گاهی اوقات یک مشتری متن مورد ترجمه خود را فقط برای مطالعه شخصی می خواهد. مثل مطالعه وبلاگ ها و یا مطالعه سایت های عمومی . در این صورت می تواند از ترجمه عمومی استفاده کند و هزینه ترجمه را برای خود پایین بیاورد.

اما در مواردی که ترجمه تخصصی می شود و برای چاپ در ژورنال های بین المللی، پایان نامه های دانشگاهی، قراردادهای تجاری، کنفرانس های بین المللی، ترجمه متون علمی و تخصصی، ترجمه شرکتی و بازرگانی و ترجمه کتاب های تخصصی استفاده می شود طبعا هزینه کار بیشتر می شود.

  • زمان مورد نیاز ترجمه

زمان ترجمه هم به کار فوری و کار عادی تقسیم می شود. کار عادی مترجم زمان کافی را برای انجام ترجمه دارد و با صبر و آرامش کار خود را پیش می برد. ولی زمانی هست که مشتری نیاز دارد کار خود را سریعتر تحویل بگیرد. در اینصورت مترجم باید زمان بیشتری را برای انجام  سریعتر کار بگذارد و قاعدتا فشار بیشتری به مترجم وارد می شود. پس دراین نوع ترجمه هم هزینه ترجمه نسبت به زمان عادی بیشتر خواهد بود.

  • حجم کار ترجمه

کارهای بالای ۱۵ صفحه مشمول تخفیف در ترجمه می شوند

  • نوع زبان

هزینه ترجمه با توجه به نوع زبان درخواستی مشتری تفییر می کند. به عنوان مثال هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی با نرخ ترجمه آلمانی به فارسی و یا عربی به فارسی متقاوت است . هم چنین هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی با نرخ فارسی به انگلیسی نیاز تفاوت دارد. این تفاوت نرخ در جابه جایی، در مورد تمام زبان ها صدق می کند.

ملاحظات :

  • ترجمه متن همراه با تایپ رایگان در دارالترجمه پدرام صورت می گیرد. و فایل ترجمه به بصورت word و pdf در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  • جدول ها، نمودارها و شکل ها در فایل ترجمه بصورت اسکرین شات است و در صورتی که مشتری بخواهد که جدول ها و نمودارها طراحی و از نوع کشیده شوند مشمول هزینه برای مشتری می شود.
  • بخش هایی که طبق نظر مشتری نیاز به ترجمه نداشته باشد مانند جدول ها و نمودارها و یا زیرنویس ها، هزینه ان ها از متن ترجمه کم می شود.
  • برای اطلاع از نرخ های ترجمه لطفا با دارالترجمه تماس بگیرید.

زمان تحویل کار ترجمه انگلیسی به فارسی

تعداد صفحات عادی نیمه فوری فوری
۱ تا ۱۰ صفحه ۱ تا ۴ روز ۱ تا ۳ روز ۱ روز
۱۰ تا ۴۰ صفحه ۴ تا ۱۱ روز ۳ تا ۷ روز حداکثر۴ روز
۴۰ تا ۱۰۰ صفحه ۱۰ تا ۲۵ روز ۹ تا ۱۷ روز ۱۰-۱۲ روز
۱۰۰ صفحه به بالا طبق متن و توافق با مشتری طبق متن و توافق با مشتری طبق متن و توافق با مشتری

زمان تحویل کار ترجمه فارسی به انگلیسی

تعداد صفحات عادی نیمه فوری فوری
۱تا ۱۰ صفحه ۱تا ۵ روز ۱تا ۳ روز ۱ تا ۲ روز
۱۰تا ۴۰ صفحه ۵ تا ۱۲ روز ۴تا ۸ روز حداکثر ۱۳ روز
۴۰ تا ۱۰۰ صفحه ۱۲ تا ۳۳ روز ۱۰ تا ۲۵ روز حداکثر ۱۶ روز
۱۰۰ صفحه به بالا طبق متن و توافق با مشتری طبق متن و توافق با مشتری طبق متن و توافق با مشتری

لازم به ذکر است زمان های اعلام شده، طبق توافق دارالترجمه و مشتری قابل تغییر خواهد بود.

ترجمه همزمان

دارالترجمه پدرام با استفاده از مترجمین همزمان حرفه ای برای انجام ترجمه حضوری، اماده اعزام مترجم همزمان و حضوری به سمینارها، کنفرانس ها؛ کارگاه ها، نمایشگاه ه، همایش ها و … می باشد. برای اطلاع از نرخ این مترجمین لطفا با دارالترجمه پدرام تماس بگیرید.